Obserwatorzy

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Kontrast

Witam w nieco innym klimacie:)
Myślę, że moda jest po to by się nią bawić, korzystać i próbować nowych rzeczy;) Ja ciągle szukam własnego stylu po drodze próbując wszystkiego i chłonąc najróżniejsze motywy i zestawienia;)
Tym razem koncertowo i niekoniecznie tak jak nam się to teraz kojarzy z czerwonymi spodniami i skórzaną gorą;) Pogoda pozwoliła postawić mi na krótkie shorty z "poszarpanym" wykończeniem i uniwersalną biała bluzeczką, wykonaną przez koleżankę:) Rozpięta skóra, kontrastujące, czarne rajstopy i przełamujący całość miedziany pasek miały wyeksponować i podkreślić krzyż. Kontrast to nie tylko barwy, ale też materiał. Lubię przełamywać i obalać schematy, co widać w połączeniu koronkowego, delikatnego krzyża ze cięższą skórzaną kurteczkę.



Odpuściałam sobie jakaś konkretniejszą biżuterie ze względu na ozdobny krzyż i błyszczący pasek, a także intensywny kolor ust :)


Tu już w drodze na koncert.
Torebka z rockowym akcentem czyli na łańcuszku:)



Make up, czyli prosto i konkretnie;) Francuska kreska + intesywne usta.


Coraz więcej Was tu poznaje i cieszę się, że mogę poznać tyle wspaniałych dziewczyn:) 

pozdrawiam:*


bluzka- własoręcznie naszywany krzyż
spodenkiH&M- również przerobione
pasek- stradivarius
kurteczka- niefirmowa
okulary - H&M

38 komentarzy:

  1. Taki trochę rockowy look, bardzo mi się podoba Kamilko ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super strój. Najbardziej podoba mi się bluzka i szorty :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta bluzka! chyba musze kupic troche koronki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, trochę koronki i można urozmaicić zwykłą bluzkę;)

      Usuń
  5. lovely outfit!!
    follow you!if you want check out my blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. t-shirt boski <333
    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :) i bluzeczka jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w takim stylu. ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. sylwetka bardzo w moim stylu ...chociaż ja też lubię się bawić stylami i mimo rockowego zacięcia nie stronię też od kobiecych outfitów :) ...brawa dla koleżanki za koszulkę ! powiem szczerze że długo szukałam fajnej z motywem krzyża ale w sklepach i nie znalazłam :D wszystkie były banalne , ta jest świetna i do tego jedyna w swoim rodzaju !

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  10. ...dodaję do obserwowanych bo z chęcią zobaczę kolejne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, koszulka bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, uwielbiam takie zestawy;) jeansowe szorty+skórzana ramoneska to naj zestawienie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna stylizacja! :D a w bluzce się zakochałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Koronkowy krzyż-pierwszy raz widzę i podoba mi się ! :) Super połączenie, ramoneska genialna! :)

    zapraszam cię na konkurs-stylemintx.blogspot.com, do wygrania bizuteria japan style :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś prześliczna! ;O cudowna bluzka ;)


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw! :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. t-shirt bardzo mi się podoba :) mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetny t-shirt, od dawna poszukuje takiego ;O Ta stylizacja jet bardzo rockowa, uwielbiam takie klimaty! Świetny blog, na pewno jeszcze zajrzę :) Powodzenia w blogowaniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia :D Koszulka wyszła Ci genialnie :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rockowo - koncertowo :) Świetnie wyglądasz i zazdroszczę koszulki bo jest warta grzechu ;p

    Dziękuję za wizytę :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny t-shirt :) Kurtka również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. moja przepiekna!! Krolowa pieknosci<3

    OdpowiedzUsuń
  23. bluzeczka świetna ! ;)
    genialny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kurtka, chcę taką. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Great top!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    KISSES FROM ITALY

    GIUSEPPE

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny ten zestaw:) bluzka jest super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawy zestaw! koszulka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw, fajnie Cię poznać. Czy Ty również jesteś mamusią ? Widać jakieś dziecko na zdjęciu tytułowym dlatego pytam :) Dodaję do ulubionych i czekam na nowe stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie kochana! Mam 19 lat i nie planuje żadnych dzieci;p a to w tytułowym to tak się udało zdjęcie;p nie używam pohoshopa i nie umiem go wyciąc, ale myślę że to też nadaje temu zdjęciu uroku:)

      Usuń
  29. Slicznie wygladasz !

    Obserwuję i licze na rewanż : *

    Zapraszam http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. krzyżyk na bluzce - coś dla mnie . :))
    dzięki ramonesce stylizacja ma trochę więcej charakteru :)
    świetnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny secik:) lubię taki styl:)
    Pozdrawiam
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń