Obserwatorzy

niedziela, 27 maja 2012

Second part

Dzisiaj troszkę inaczej;)
Proponuję swobodę i kobiecość.:)
W tym wpisie również spodnie czarne, ale tym razem trend tego sezonu czyli ich długość 7/8. Ten typ spodni nie jest wskazany dla osób niskich, bo troszeczkę skraca optycznie nogi. Co do bluzki myślę to idealna na lato, bo jest luźna i przewiewna;) Wszechobecne paski, czyli coś co ciągle powraca. Do tego zastawu pasują zarówno szpilki jak i białe, bardziej sportowe "ciapki":)  Tym razem trzymam się kobiecości, ale w następnym wpisie pokażę coś z innej półki:)


Muszę dodać, że uwielbiam okulary, a w szczególności "kotki". 




 Szpilki oczywiście platformy:) Są o niebo wygodniejsze, bo platforma likwiduje wysokość obcasa:)



No i bardzo lubiane prze mnie zaakcentowane usta;) 



Cieszę się, że znalazło się kilka blogerek, którym spodobał się poprzedni, mój pierwszy zestaw i za wszystkie ciepłe słowa dziękuje;)

Pozdrawiam:*

spodnie- tail wail
bluzka- H&M
kolczyki perełki- H&M
szpilki - Bata 
okulary- H&M 


15 komentarzy:

  1. a tak mi się marzą takie spodnie... no ale trudno, jak mają mnie jeszcze optycznie pomniejszyć to niestety nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie luźne bluzki, wbrew pozorom mogą być bardzo sexy, zwłaszcza, kiedy tak jak u Ciebie subtelnie opadają na jedno ramię, mniam:D:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała stylizacja jest świetna. I zdjęcia również :)
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji :)
    Pozdrawiam
    Xana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) Ja nie lubię takiej długości spodni, pomimo, że mam długie nogi to każde nogi skraca taka długość :P Więc albo wybieram długie, a jeśli rybaczki to nad kolano - łydki wyglądają na smuklejsze i długie ;)

    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You are so beautiful. Are you a model?

    From Paris with love!
    Kristina recently posted.. Yes, I do mon amour!.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej
    pewnie, że pamiętam:)po zdjęciach bym poznała:)
    Bardzo dobry krok w kierunku założenia nowego bloga:)
    fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja, bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witam po raz pierwszy:) zapowiada sie u Ciebie ciekawie:) czekam na wiecej, bede zagladac:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja :) Gdybym ja miała taki płaski brzuszek to też pewnie bym pokusiła się na taką bluzkę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz:) I masz tak ładnie wyrzeźbiony brzuch :) Ja również uwielbiam platformy, są o niebo wygodniejsze niż zwykłe szpileczki :)
    Dodaje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. love the top, the colours are lovely

    http://mademoisellecharlotteanne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cute post. lovely photos, and i like the top on you, and you have such a great belly! stop by if you have some time: http://www.loveforschoolgirl.net/ and follow if you like!

    xx rae

    OdpowiedzUsuń