Obserwatorzy

wtorek, 12 czerwca 2012

cyganka



Kochane:* na początku chciałam podziękować za wszystkie słowa w poniższych wpisach. Bardzo się cieszę, ze odwiedza mnie coraz więcej osób i zapraszam do wspólnej obserwacji:*

Dziś spojrzę jeszcze z innej strony, takie jak wykończenie. Czasami na ostateczny wizerunek ogromny wpływ ma fryzura. Myślę, że jest to najprostszy, najwygodniejszy i najbardziej popularny sposób szybkiej odmiany i nie bez powodu, kobiety chcąc coś zmienić odwiedzają fryzjera.


Dziś proponuję lekkie upięcie włosów- delikatny splot swoją formą przyciąga uwagę i eksponuje duże, troszkę kojarzące się z hiszpankami, czy cygankami kolczyki. 


Bluzeczka elegancka, swobodnie układająca się nawiązuje swymi wzorami i kolorystyką do lekkości, o której pisałam wyżej;)


Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do drobnych zmian, które łatwo wprowadzić na codzień:*

bluzka- vero moda
kolczyki - H&M


11 komentarzy:

  1. Prześliczna jesteś! ;))
    obserwuję bloga oczywiście bo mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzeczka, szkoda, że nie pokazałaś "dołu" i z czym ją połączyłaś ? Blog jest już w obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze to wygląda, tak lekko rzeczywiście - na upały idealnie, nie cierpię jak mi się wtedy włosy gdzieś szwędają koło twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki! :)

    Obserwuję z przyjemnością i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolczyki. W chwili wolnej zawsze zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU MODY itp... http://www.zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. heeej, sweterek z sh ;-)
    tak, mam na sobie zakolanowki ;D cieszę się że się podoba ;>

    fajnie sie zapwiadasz, obserwujemy ?;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj piękne masz włosy..slicznie wygladasz , dziękuje za zaprosznie bedę do Ciebie zagladać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. witam ile zyczy sobie za te kolczyki odkupił prosze o wiadomosc i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń